
Kantar, провідна світова компанія, яка займається даними, ідеями для бізнесу та консалтингом, опублікувала дослідження, як люди витрачатимуть гроші під час святкового сезону 2021. Давайте подивимося, на що споживачі з різних країн витрачатимуть гроші цього року.
Про дослідження Kantar
Компанія дослідила наміри споживчих витрат у чотирьох категоріях. Це їжа та напої, подорожі, товари для дому і подарунки. Потім ці дані порівняли із результатами дослідження попередніх років.
Це дослідження було проведено онлайн серед 8001 людини серез людей із всьми країн світу. Участь взяли жителі США, Великобританії, Франції, Німеччини, Індії, Сінгапуру, Китаю та Бразилії. Респонденти були отримані з аудиторської мережі Kantar Profiles. Опитування споживачі проходили самостійно, у період з 19 по 28 жовтня 2021 року.
Покупки їжі та напоїв значно зросли
Серед категорій, які досліджує Kantar, їжа та напої найбільше зросли в цей святковий сезон. 25% громадян по всьому світу цього року планують витрачати більше грошей на їжу та напої. А близько 17% заявили, що знизять витрати на ці товари у 2021 році.
Загальна картина виглядає так:
43% людей в Індії та 25% американців витрачають більше грошей на їжу та напої, щоб відсвяткувати останні свята 2021 року
12% французів і 16% німецьких респондентів планують витрачати більше на їжу та напої цього сезону.
31% тих, у кого є діти, збираються витратити більше грошей на покупку продуктів цього року в порівнянні з 11% самотніх дорослих.

Люди витрачатимуть менше грошей на подорожі
Споживачі, опитані у восьми країнах світу, кажуть, що витрачатимуть менше грошей на подорожі в цей святковий сезон.
У цю пору року багато людей у всьому світі відчувають тиск через фінансові обмеження. Тому більшість людей економлять саме на подорожах. Kantar повідомляє, що 69% жителів Китаю та 55% громадян Сінгапуру цього року скорочують витрати на подорожі. Громадяни Бразилії (39%) та Франції (29%) також повідомили про те, що не мають наміру вирушати у подорож під час зимових канікул.
Цікаво побачити, що респонденти з дітьми скорочубть витрати на подорожі більше, ніж самотні дорослі. 43% сімей із дітьми не збираються купувати квитки у подорож на новорічні свята. Про такай самий намір наголошують 37% сімей без дітей та 27% самотніх дорослих.

Щоб дізнатися більше про споживчі витрати в цей святковий сезон, перегляньте повний звіт, підготований Kantar.