top of page
Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування
Продажі через Google Merchant Center
Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10 грн?
І це не брендова кампанія! Ця кампанія виявиться лідером за кількістю конверсій, а вартість конверсій буде на порядок нижчою за брендову кампанію :) Цікаво? Читай наш кейс з інтернет-магазином “Еко-Лавка”!
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧА ПРОЄКТУ
-
ЗБІЛЬШИТИ кількість конверсій на сайті за допомогою контекстної реклами в Google Ads
РІШЕННЯ
1
Підключення Google Merchant Center
Google Merchant Center — це сервіс, завдяки якому про вашу продукцію зможуть довідатися мільйони користувачів. У рекламних оголошеннях демонструється зображення товару, його назва, вартість, назва магазину і посилання на сторінку товару.
2
Підготовка файла зі списком товарів
Фід даних — інформація про товари, які ви хочете продати, складена в зрозумілому для Google форматі. Крім стандартного структурування товарів (виробник, категорія, вартість і т. д.) ми вирішили застосувати сегментацію товарів за наступними критеріями: діапазон цін і діапазон маржинальності.
3
Налаштування реклами в Google Ads
Під час проектування структури рекламної кампанії ми розділили продуктові групи товарів на категорії, діапазони цін і діапазони маржинальності. Для кожної окремої продуктової групи проводили експерименти з призначенням ставок і підбирали найбільш оптимальну стратегію за результатами: обсяг трафіка, коефіцієнт конверсії.
4
Оптимізація рекламної кампанії
Оптимізація рекламної кампанії проводилася наступним чином: - чистка пошукових фраз; - виключення товарів/товарних груп з від’ємним ROI; - пріоритезація товарів/товарних груп з додатнім ROI; - продовження експериментів зі ставками для трафіко-генеруючих товарів і товарних груп.
РЕЗУЛЬТАТ
3,07 грн.
Вартість конверсії — додавання товара в кошик
0,10 грн.
Середня вартість переходу на сайт
3,39%
Коефіцієнт конверсії
bottom of page