top of page
about-goalsBG.png

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування

ecolavaka_logo.png

Продажі через Google Merchant Center

about_us__img2_edited.png

Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10 грн?

І це не брендова кампанія! Ця кампанія виявиться лідером за кількістю конверсій, а вартість конверсій буде на порядок нижчою за брендову кампанію :) Цікаво? Читай наш кейс з інтернет-магазином “Еко-Лавка”!

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧА ПРОЄКТУ

  • ЗБІЛЬШИТИ кількість конверсій на сайті за допомогою контекстної реклами в Google Ads

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

ecolavka_1-490x415.jpg

Підключення Google Merchant Center

Google Merchant Center — це сервіс, завдяки якому про вашу продукцію зможуть довідатися мільйони користувачів. У рекламних оголошеннях демонструється зображення товару, його назва, вартість, назва магазину і посилання на сторінку товару.

2

ecolavka_2-490x415.jpg

Підготовка файла зі списком товарів

Фід даних — інформація про товари, які ви хочете продати, складена в зрозумілому для Google форматі. Крім стандартного структурування товарів (виробник, категорія, вартість і т. д.) ми вирішили застосувати сегментацію товарів за наступними критеріями: діапазон цін і діапазон маржинальності.

3

ecolavka_3-490x415.jpg

Налаштування реклами в Google Ads

Під час проектування структури рекламної кампанії ми розділили продуктові групи товарів на категорії, діапазони цін і діапазони маржинальності. Для кожної окремої продуктової групи проводили експерименти з призначенням ставок і підбирали найбільш оптимальну стратегію за результатами: обсяг трафіка, коефіцієнт конверсії.

4

ecolavka_4-490x415.jpg

Оптимізація рекламної кампанії

Оптимізація рекламної кампанії проводилася наступним чином: - чистка пошукових фраз; - виключення товарів/товарних груп з від’ємним ROI; - пріоритезація товарів/товарних груп з додатнім ROI; - продовження експериментів зі ставками для трафіко-генеруючих товарів і товарних груп.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

3,07 грн.

Вартість конверсії — додавання товара в кошик

0,10 грн.

Середня вартість переходу на сайт

3,39%

Коефіцієнт конверсії

bottom of page