
КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ
Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.

POWER-UP
FinTech з мобільними застосунками
Трекінг каналів встановлень у воронці web-to-app
Часто використовується так звана W2A (web-to-app) воронка - коли користувач спочатку потрапляє на сайт, а з сайту переходить на сторінку в App Store або Google Play. Стандартний скрипт не може "зв'язати" інстал з рекламною кампанією, в результаті такі інстали зараховуються до органічного або прямого трафіку.
POWER-UP
EdTech проєкт
Впровадження Custom Model Attribution
Про важливість впровадження аналітичного підходу для оцінки реального внеску кожного каналу трафіку у досягнення конверсій. Маркетологи отримують можливість раціональніше розподіляти бюджети, уникати недооцінки ефективних каналів і скорочувати зайві витрати на ті, що не приносять бажаних результатів.
POWER-UP
MAXEFFECT
Медійна реклама для фармацевтичної продукції
Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від детального дослідження поведінки цільової аудиторії, аналізу конкурентних переваг продукції і розробки плану комунікації.
POWER-UP
HOMEPARK
Продаж біо-басейнів у Google Display Network
Дуже часто банерна реклама сприймається, як щось неосяжне, незміряне та незрозуміле, ба більше, ця історія напевне не про продажі. В нашому кейсі ми ділимося досвідом, коли правильна робота в контекстно-медійній мережі Google генерує продажі з середнім чеком ~ 12 000 USD.
POWER-UP
DINERO
+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда
На які супутні показники впливає реклама на YouTube?
У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.