
НАСКРІЗНА АНАЛІТИКА
Перестаньте витрачати рекламний бюджет наосліп!
З надійною наскрізною аналітикою ви зможете відстежувати поведінку користувачів на своєму сайті, виявляти слабкі місця в конверсії та вдосконалювати веб-ресурс для більш ефективних продажів.

ЗАПИТАННЯ
ДЛЯ
САМОПЕРЕВІРКИ
-
Скільки ви платите за залучення клієнтів на сайт?
-
Можете порахувати окупність витрат на рекламу?
-
Який канал трафіку приводить клієнтів?

У вас виникли труднощі з відповідями?
Не засмучуйтесь — ми допоможемо розібратися у веб-аналітиці, навчимо ставити правильні запитання і разом знайдемо відповіді на них.

З ЧОГО ПОЧАТИ?
Не витрачайте час на безглуздий збір даних - зосередьтеся на важливому і робіть аналітику з метою здійснення дій, що допоможуть вам досягти ваших бізнес-цілей.
1
Визначення метрик та KPI
Необхідно визначити ключові метрики та показники ефективності (KPI), які будуть відображати результативність вашого веб-сайту та допоможуть зрозуміти, наскільки він сприяє досягненню ваших бізнес-цілей.
4
Обробка та підготовка даних
Після збору даних необхідно провести їх обробку та підготовку для подальшого аналізу. Це може включати очищення даних від помилок та дублікатів, стандартизацію формату даних, перетворення даних в зручний формат для аналізу, створення нових метрик та т.д. Правильна обробка даних забезпечить якість та точність подальшого аналізу та візуалізації.
2
Налаштування цілей та подій
Необхідно налаштувати цілі та події, що відображають конкретні дії відвідувачів на вашому сайті, такі як заповнення форм, натискання на кнопки, перегляд сторінок, щоб ви могли відстежувати їх та аналізувати вплив на ваші KPI.
5
Візуалізація даних (інтерактивні звіти)
Після обробки даних необхідно підготувати зручну та зрозумілу візуалізацію, яка дозволить легко сприймати та аналізувати дані. Для цього можуть використовуватись графіки, діаграми, таблиці і т.д. Для більшої зручності можуть бути створені інтерактивні звіти, які дозволяють швидко переходити між різними метриками та детально аналізувати окремі аспекти бізнесу.
3
Інтеграція з клієнтською БД
Для більш детальної та точної аналітики необхідно поєднувати дані зі своєї власної бази з даними, що збираються з інших джерел. Наприклад, з інформацією про відвідувачів, що були у вашому офлайн магазині, або з базою даних клієнтів. Інтеграція з клієнтською базою даних дозволить збагатити наявні дані, додати нові метрики та розширити можливості аналізу.
6
Прийняття рішень на основі даних
Прийняття вірних управлінських рішень. Аналітична інформація може допомогти виявити потреби клієнтів, зрозуміти, які продукти або послуги є найбільш вигідними, допомогти змінити маркетингову стратегію, виявити потреби в навчанні персоналу та зробити багато інших важливих рішень, що можуть зробити ваш бізнес ефективнішим та прибутковішим.


КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ
Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.

POWER-UP
FinTech Проєкт (NDA)
Аналітика каналів інсталів у воронці web2app
Часто користувачі встановлюють застосунок не одразу, а після взаємодії з веб-сайтом. Ви зможете точно вимірювати ефективність джерел встановлення мобільних застосунків у AppsFlyer та Adjust, а для реалізації ми використовуємо лише GTM — без втручання у код веб-сайту.

РОБИМО МАРКЕТИНГ
З ЛЮБОВ'Ю
