
B2B
МАРКЕТИНГ
Визначаємо найбільш ефективні онлайн-інструменти для отримання якісних лідів (MQL) для бізнесу. Будуємо наскрізну аналітику з реальними метриками ефективності маркетингу та вартості залучення кожного клієнта.

З ЧОГО ПОЧАТИ?
Просування B2B продуктів та послуг - це комплексний підхід, а деякі онлайн-канали та стратегії розраховані на "довгу дистанцію"
1
Портрет клієнта
Детальне визначення ідеального портрета клієнта ICP (Ideal customer portrait) і лише потім планування бюджету, підбір онлайн-інструментів, таргетів для лідогенерації та тестування гіпотез.
2
Лідогенерація
Специфіка B2B маркетингу - висока конкуренція, обмежена кількість потенційних клієнтів, часто лімітований трафік. Залежно від індустрії та географії обираємо найбільш релевантні інструменти для комунікації з ICP.