top of page
Image by Zetong Li

B2B
МАРКЕТИНГ

Визначаємо найбільш ефективні онлайн-інструменти для отримання якісних лідів (MQL) для бізнесу. Будуємо наскрізну аналітику з реальними метриками ефективності маркетингу та вартості залучення кожного клієнта.

about-goalsBG.png

З ЧОГО ПОЧАТИ?

Просування B2B продуктів та послуг - це комплексний підхід, а деякі онлайн-канали та стратегії розраховані на "довгу дистанцію"

Image by Stephan Bechert

1

Портрет клієнта

Детальне визначення ідеального портрета клієнта ICP (Ideal customer portrait) і лише потім планування бюджету, підбір онлайн-інструментів, таргетів для лідогенерації та тестування гіпотез. 

Image by Gabrielle Mustapich

2

Лідогенерація

Специфіка B2B маркетингу - висока конкуренція, обмежена кількість потенційних клієнтів, часто лімітований трафік. Залежно від індустрії та географії обираємо найбільш релевантні інструменти для комунікації з ICP. 

Image by Bernd 📷 Dittrich

3

Аналітика

Залучення лідів - це лише половина успіху у B2B. Будуємо наскрізну аналітику для визначення ефективності маркетингу, визначаємо вартість якісних лідів MQL (Marketing qualified lead) та SQL (Sales qualified lead). 

reviewsBG.png

ІНСТРУМЕНТИ
B
2B 
маркетингу

  • Класична пошукової реклама у Google та Bing

  • Можливості вузьких таргетів та налаштувань банерної реклами у Google Display Network, Bing Network, Display&Video360

  • Таргетована реклама у Facebook, Linkedin, Twitter, Quora

  • Комплексна робота з списками ремаркетингу та "теплою" базою за допомогою таргету

  • Збір і обробка бази "холодних" лідів (Data Research) з Linkedin

6ab9028c3b5d70eeec277ed114f8f4c7.gif

Допоможемо залучити якійсний трафік для вашого бізнесу, навчимо ефективно використовувати маркетингові канали комунікації з користувачами.

Image by JESHOOTS.COM

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З
B2B МАРКЕТИНГУ

Допоможемо з визначенням обcягів робіт для вирішення ваших задач! 

reviewsBG.png

КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.

packages-mainBG.png
Image by Marita Kavelashvili

POWER-UP

RIVIERA VILLAGE

+1 спосіб дізнатися більше про ЦА

З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів

Image by Yulia Matvienko

POWER-UP

SUPERLUDI

Робота з даними в CRM

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?

Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Image by Josh Appel

POWER-UP

DINERO

+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда

На які супутні показники впливає реклама на YouTube?

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.

Pink Sugar

РОБИМО МАРКЕТИНГ
З ЛЮБОВ'Ю

packages-mainBG.png
bottom of page