HEAD DIGITAL MARKETING
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА
Таргетована реклама дозволяє точно налаштуватись на цільову аудиторію і в результаті збільшити ефективність рекламної кампанії.
З ЧОГО ПОЧАТИ?
У роботі з таргетованою рекламою потрібен системний підхід в дослідженні цільової аудиторії та креативна складова.
1
Збір даних
Допоможемо налаштувати збір даних про відвідувачів сайту. Аналізуємо поведінку користувачів на сайті та їхні цільові дії. Всі дані передаємо в рекламні кабінети для подальшої роботи з аудиторіями.
2
Визначення ядра ЦА
Виділяємо ядро цільової аудиторії відповідно до виконаних цільових діях на сайті. Сегментуємо дані по соцдему, інтересах, поведінці, географії та уподобання користувачів.
3
Налаштування реклами
Тестуємо гіпотези з креативами, форматами та лендінговими сторінками для ядра цільової аудиторії. Налаштовуємо персоніфіковану рекламу на основі уподобань користувачів.
ЧИ ПРАВИЛЬНО
у вас працює
таргетована реклама?
-
Використовуєте персоніфікований таргетинг?
-
Розділяєте таргетинг по креативах для Stories і стрічки новин?
-
Імпортуєте дані в систему веб-аналітики?
У вас виникли труднощі з відповідями?
Не засмучуйтесь — ми допоможемо розібратися у веб-аналітиці, навчимо ставити правильні запитання і разом знайдемо відповіді на них.
КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ
Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.
POWER-UP
DINERO
+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда
На які супутні показники впливає реклама на YouTube?
У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.