Результат від інвестицій: вимірюємо впізнаваність бренду завдяки дослідженю Brandlift від Google
Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів
Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube.
Робота з брендом - «гра в довгу».
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧА ПРОЄКТУ
-
ЗБІЛЬШИТИ впізнаваність бренду серед цільової аудиторії
-
ВИМІРЯТИ показник "впізнаваність бренду" після промо
РІШЕННЯ
1
Підготовка матеріалу
Темою для відеороликів стали «болі», з якими стикається користувач при покупці туру в офлайн-агентстві: марнування часу і нервів на поїздки в агентство, порівняння цін на тур по всім операторам вручну, оплата банківських рахунків, непотрібні роздруківки договорів, ваучерів і т. д.
2
Запуск рекламної кампанії на YouTube
Нашою метою було отримання якомога більшої кількості відгуків від унікальних користувачів в рамках обмеженого бюджету. Формат реклами: TrueView In-Stream, яка вбудовується в відеоконтент і дає можливість пропустити після 5 секунд перегляду.
3
Підключення дослідження Google BrandLift
В основі дослідження BrandLift лежить методологія A / B-тестування. Для нього формуються дві групи користувачів - «Бачили відеорекламу» і «Не бачили відеорекламу». Для кожної групи після перегляду відеороликів на YouTube показується питання з варіантами відповідей.
4
Отримання й аналіз результатів
Результати, які ми отримали, допомогли нам не тільки виміряти фактичний ріст впізнаваності бренду, а й зрозуміти завдання для підвищення ефективності його просування.
РЕЗУЛЬТАТ
У нашому випадку рівень запам'ятовування реклами показав відносний приріст на 27% за 2 тижні. Експериментальна група, яка бачила оголошення один раз, показала зростання запам'ятовування назви бренду на 13,7%, а ті, хто бачив рекламу 2 і 3 рази - на 57%.
Звичайно, ми вимірювали і приріст трафіку - він був значним не тільки по платних (що природно), але і по органічних переходах на сайт з пошуку по брендових запитах. Це говорить про проявлений інтерес до бренду.
+27%
приріст запам'ятовуваності бренду
x3
Приріст органічного
трафіку