top of page
about-goalsBG.png

Результат від інвестицій: вимірюємо впізнаваність бренду завдяки дослідженю Brandlift від Google

farvater-logo-azure-graphite.png

Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів

about_us__img2_edited.png

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube.

Робота з брендом - «гра в довгу».

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧА ПРОЄКТУ

  • ЗБІЛЬШИТИ впізнаваність бренду серед цільової аудиторії 

  • ВИМІРЯТИ показник "впізнаваність бренду" після промо

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

f1-490x384.jpg

Підготовка матеріалу

Темою для відеороликів стали «болі», з якими стикається користувач при покупці туру в офлайн-агентстві: марнування часу і нервів на поїздки в агентство, порівняння цін на тур по всім операторам вручну, оплата банківських рахунків, непотрібні роздруківки договорів, ваучерів і т. д.

2

f2-490x384.jpg

Запуск рекламної кампанії на YouTube

Нашою метою було отримання якомога більшої кількості відгуків від унікальних користувачів в рамках обмеженого бюджету. Формат реклами: TrueView In-Stream, яка вбудовується в відеоконтент і дає можливість пропустити після 5 секунд перегляду.

3

f3-490x384.jpg

Підключення дослідження Google BrandLift

В основі дослідження BrandLift лежить методологія A / B-тестування. Для нього формуються дві групи користувачів - «Бачили відеорекламу» і «Не бачили відеорекламу». Для кожної групи після перегляду відеороликів на YouTube показується питання з варіантами відповідей.

4

f4-490x384.jpg

Отримання й аналіз результатів

Результати, які ми отримали, допомогли нам не тільки виміряти фактичний ріст впізнаваності бренду, а й зрозуміти завдання для підвищення ефективності його просування.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

У нашому випадку рівень запам'ятовування реклами показав відносний приріст на 27% за 2 тижні. Експериментальна група, яка бачила оголошення один раз, показала зростання запам'ятовування назви бренду на 13,7%, а ті, хто бачив рекламу 2 і 3 рази - на 57%.

Звичайно, ми вимірювали і приріст трафіку - він був значним не тільки по платних (що природно), але і по органічних переходах на сайт з пошуку по брендових запитах. Це говорить про проявлений інтерес до бренду.

+27%

приріст запам'ятовуваності бренду

x3

Приріст органічного

трафіку

bottom of page