Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет
Успіх просування залежить від детального дослідження поведінки цільової аудиторії
Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від детального дослідження поведінки цільової аудиторії, аналізу конкурентних переваг продукції і розробки плану комунікації.
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
-
Підготовка банерної рекламної кампанії на охоплення цільової аудиторії
-
Налаштування таргетингу за інтересами та вподобаннями
РІШЕННЯ
1
Формування асоціації бренду з відповідними випадками, коли його можна рекомендувати
2
Забезпечити поінформованість споживачів про дію препарату і його унікальні властивості (не менше 35% цільової аудиторії в регіонах)
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД
Цільова аудиторія
-
Жінки, що мають сім’ю.
-
Офісні працівники (25-35 років).
Поведінка цільової аудиторії
Відчувши перші симптоми хвороби (нежить, біль у горлі) споживачі намагаються знайти швидке вирішення своєї проблеми. У випадку гострої необхідності 44% користувачів звертаються з пошуковим запитом в інтернет, 37% питають пораду у родичів, лише 26% - радяться з фармацевтом, а 21% - йдуть до свого лікаря. Найбільш активно, в цих випадках, інтернет використовує аудиторія у віці від 25 до 34 років.
Підсумки:
-
- 3 з 4 споживачів засобів від нежитю обирають продукт самостійно;
-
- 2 з 3 роблять це саме тоді, коли з’явилась проблема.
Майже кожен другий базує свій вибір на інформації з інтернету та порадах знайомих та рідних.
Інструмент
Для виконання задачі по охопленню цільової аудиторії було обрано інструмент Google Display & Video 360.
Інструмент обрали з наступних причин:
-
Розширені можливості налаштування таргетингу;
-
Гнучка корекція частоти комунікації з користувачем;
-
Швидка модерація;
-
Можливість аналізу аудиторії з подальшим налаштуванням таргетингу.
Налаштування таргетингу
A. Приклад налаштування таргетингу за інтересами, орієнтований на сімейну аудиторію:
-
Подорожі » Любителі подорожей » Сімейні відпочиваючі
-
Спосіб життя та хобі » Орієнтований на сім’ю
-
Медіа та розваги » Любителі телебачення » Фанати сімейного телебачення
-
Медіа та розваги » Любителі кіно » Фанати сімейного кіно
B. Безпека і авторитет бренду
Для уникнення асоціації бренду з контентом сайту “сумнівного” походження, ми завжди виключаємо категорії таких сайтів з таргетингу. Наприклад, було виключено сайти з контентом таких категорій:
-
Зброя, Тютюн, Насильство, Ненормативна лексика, Трагедії, Релігія, Алкоголь, Азартні ігри і багато інших…
Частота комунікації
Існує багато досліджень на тему необхідної частоти комунікації з користувачем. Наша задача, з однієї сторони, проінформувати споживачів про наявність продукції бренду і збільшити охоплення, а з іншої сторони - забезпечити запам’ятовуваність цієї реклами.
З власного досвіду, найоптимальніша стратегія налаштування частоти комунікації така:
-
На добу: не більше 2 показів банерів одному користувачу;
-
На тиждень: не більше 4 показів банерів одному користувачу;
-
На місяць: не більше 6 показів банерів одному користувачу.
Додаткові налаштування таргетингу
Крім основних налаштувань таргетингу, ми застосовуємо багато технічних налаштувань, які відіграють важливу роль в роботі рекламної кампанії. Наприклад: вік цільової аудиторії, стать, майданчики розміщення (список виключення), платформи розміщення, покази в видимій області екрану, якість платформ розміщення та інші.
РЕЗУЛЬТАТ
Для всіх наших проектів налаштовуються персоналізовані інтерактивні звіти в Google Data Studio.
Така звітність дозволяє агенції оперативно реагувати на зміни показників, а клієнту розуміти, як працює реклама.
Вартість за розміщення креативів було зменшено завдяки оптимізації роботи рекламної кампанії. Це, в свою чергу, дозволило охопити більше цільової аудиторії в рамках установленого маркетингового бюджету.
Показники, встановлені в медіа-плані, були досягнуті!