top of page
about-goalsBG.png

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет

maxeffect-logo.jpg

Успіх просування залежить від детального дослідження поведінки цільової аудиторії

about_us__img2_edited.png

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від детального дослідження поведінки цільової аудиторії, аналізу конкурентних переваг продукції і розробки плану комунікації.

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

  • Підготовка банерної рекламної кампанії на охоплення цільової аудиторії

  • Налаштування таргетингу за інтересами та вподобаннями

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

pharma_002.jpg

Формування асоціації бренду з відповідними випадками, коли його можна рекомендувати

2

pharma_003.jpg

Забезпечити поінформованість споживачів про дію препарату і його унікальні властивості (не менше 35% цільової аудиторії в регіонах)

packages-mainBG.png

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД

Цільова аудиторія

  • Жінки, що мають сім’ю.

  • Офісні працівники (25-35 років).

Поведінка цільової аудиторії

Відчувши перші симптоми хвороби (нежить, біль у горлі) споживачі намагаються знайти швидке вирішення своєї проблеми. У випадку гострої необхідності 44% користувачів звертаються з пошуковим запитом в інтернет, 37% питають пораду у родичів, лише 26% - радяться з фармацевтом, а 21% - йдуть до свого лікаря. Найбільш активно, в цих випадках, інтернет використовує аудиторія у віці від 25 до 34 років.

Підсумки:

  • - 3 з 4 споживачів засобів від нежитю обирають продукт самостійно;

  • - 2 з 3 роблять це саме тоді, коли з’явилась проблема.
    Майже кожен другий базує свій вибір на інформації з інтернету та порадах знайомих та рідних.

Інструмент

Для виконання задачі по охопленню цільової аудиторії було обрано інструмент Google Display & Video 360.

Інструмент обрали з наступних причин:

  • Розширені можливості налаштування таргетингу;

  • Гнучка корекція частоти комунікації з користувачем;

  • Швидка модерація;

  • Можливість аналізу аудиторії з подальшим налаштуванням таргетингу.

Налаштування таргетингу

A. Приклад налаштування таргетингу за інтересами, орієнтований на сімейну аудиторію:

  • Подорожі » Любителі подорожей » Сімейні відпочиваючі

  • Спосіб життя та хобі » Орієнтований на сім’ю

  • Медіа та розваги » Любителі телебачення » Фанати сімейного телебачення

  • Медіа та розваги » Любителі кіно » Фанати сімейного кіно

 

B. Безпека і авторитет бренду

Для уникнення асоціації бренду з контентом сайту “сумнівного” походження, ми завжди виключаємо категорії таких сайтів з таргетингу. Наприклад, було виключено сайти з контентом таких категорій:

  • Зброя, Тютюн, Насильство, Ненормативна лексика, Трагедії, Релігія, Алкоголь, Азартні ігри і багато інших…

Частота комунікації

Існує багато досліджень на тему необхідної частоти комунікації з користувачем. Наша задача, з однієї сторони, проінформувати споживачів про наявність продукції бренду і збільшити охоплення, а з іншої сторони - забезпечити запам’ятовуваність цієї реклами.

 

З власного досвіду, найоптимальніша стратегія налаштування частоти комунікації така:

  • На добу: не більше 2 показів банерів одному користувачу;

  • На тиждень: не більше 4 показів банерів одному користувачу;

  • На місяць: не більше 6 показів банерів одному користувачу.

Додаткові налаштування таргетингу

Крім основних налаштувань таргетингу, ми застосовуємо багато технічних налаштувань, які відіграють важливу роль в роботі рекламної кампанії. Наприклад: вік цільової аудиторії, стать, майданчики розміщення (список виключення), платформи розміщення, покази в видимій області екрану, якість платформ розміщення та інші.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

Для всіх наших проектів налаштовуються персоналізовані інтерактивні звіти в Google Data Studio.

Така звітність дозволяє агенції оперативно реагувати на зміни показників, а клієнту розуміти, як працює реклама.

Вартість за розміщення креативів було зменшено завдяки оптимізації роботи рекламної кампанії. Це, в свою чергу, дозволило охопити більше цільової аудиторії в рамках установленого маркетингового бюджету.

Показники, встановлені в медіа-плані, були досягнуті!

maxeffect.png
bottom of page