top of page
about-goalsBG.png

Від бета-версії до повного релізу першого в Україні сервісу обміну валюти з доставкою Moneybus

300+ звернень і
операції на суму
1 000 000 гривень з реклами

kostya_22 (1).png
about_us__img2_edited.png

Спочатку пошук нашої ЦА і вірних меседжів, потім кампанії на охоплення

До нас прийшли з стартапом, необхідно було перевірити гіпотези і попит на продукт. Зрозуміти, як таргетувати і що чіпляє нашу аудиторію. Лише після цього можна вкладатись по повній: реліз, класні відео і повноцінні рекламні бюджети на охоплення.

Костянтин Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

  • ТЕСТ MVP нового сервісу

  • ПОШУК цільової аудиторії. Знайти "робочі" інтереси та таргети
     

  • ВИМІРЯТИ ефективність реклами і воронку продукту
     

  • РЕАЛІЗАЦІЯ замовлень в угоди, успішність тесту - це перші продажі

about-goalsBG.png

Короткий опис ідеї 

Ідея сервісу: клієнт, власник мережі обмінників планував вихід на Київ і інші області, але не хотів йти класичним шляхом - відкриттям мережі точок обміну валюти.


Проблеми/виклики: люди не лояльні до мереж обмінників валют, більшість користуються найближчим обмінником з вигідним курсом. Немає сенсу шукати "сервіс", якщо є потреба обміняти 100-400 долларів США.


Рішення: клієнт вирішив спробувати зосередитись на сегменті послуг з чеком від 2000 долларів США, для того, щоб виділитися серед обмінників, було вирішено спробувати доставку валюти під дім/офіс.


Залишилось лише спробувати протестувати ідею в реальному світі.

Більш детально про створення продукту та саму ідею сервісу CEO креативної агенції Grape Юрій Гладкий розказує у підкасті "Як створилась та просувається перша в країні доставка валюти - Moneybus"

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

Moneybus_head (1).png

Перший запуск промо

Запустили таргетовану і пошукову рекламу для тестування бета-версії сервісу з доставки валюти по Києву. Сервіс працював через Telegram-бота.
Перші 2-3 тижня промо на невеликих обертах показали, що продукт має хороші шанси на життя.
Прогнозні показники по кількості і вартості звернень виявились суттєво меншими за фактичні.

2

Moneybus_cash (1).png

Обробка перших даних

Результати перших рекламних кампаній дозволили сегментувати певні аудиторії, виявити тексти і креативи, що приносять кращі результати. Були сформовані гіпотези і набори, з якими вирішили тестувати далі.

3

Знімок екрана 2023-12-18 221352.png

Тестування вузьких таргетів і меседжів

Далі були запуски тестових кампаній у соціальних мережах під конкретні сегменти зацікавленої аудиторії з більш персоналізованими креативами і текстами.

4

Знімок екрана 2023-12-18 221601.png

Повноцінний запуск промо

Сформована digital-стратегія і медіа-план, з метою максимального охопелння цільової аудиторії.
Партнерська агенція розробила нові креативи і створила анімоване відео для просування сервісу. 
Промо релізу!

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

+300

Заявок на обмін

в Телеграм-боті

3000 USD

мінімальний чек замовлення послуги

1 000 000 UAH

Сумма операцій з рекламних каналів за перші 2 тижні

bottom of page