Від бета-версії до повного релізу першого в Україні сервісу обміну валюти з доставкою Moneybus
300+ звернень і
операції на суму
1 000 000 гривень з реклами
Спочатку пошук нашої ЦА і вірних меседжів, потім кампанії на охоплення
До нас прийшли з стартапом, необхідно було перевірити гіпотези і попит на продукт. Зрозуміти, як таргетувати і що чіпляє нашу аудиторію. Лише після цього можна вкладатись по повній: реліз, класні відео і повноцінні рекламні бюджети на охоплення.
Костянтин Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
-
ТЕСТ MVP нового сервісу
-
ПОШУК цільової аудиторії. Знайти "робочі" інтереси та таргети
-
ВИМІРЯТИ ефективність реклами і воронку продукту
-
РЕАЛІЗАЦІЯ замовлень в угоди, успішність тесту - це перші продажі
Короткий опис ідеї
Ідея сервісу: клієнт, власник мережі обмінників планував вихід на Київ і інші області, але не хотів йти класичним шляхом - відкриттям мережі точок обміну валюти.
Проблеми/виклики: люди не лояльні до мереж обмінників валют, більшість користуються найближчим обмінником з вигідним курсом. Немає сенсу шукати "сервіс", якщо є потреба обміняти 100-400 долларів США.
Рішення: клієнт вирішив спробувати зосередитись на сегменті послуг з чеком від 2000 долларів США, для того, щоб виділитися серед обмінників, було вирішено спробувати доставку валюти під дім/офіс.
Залишилось лише спробувати протестувати ідею в реальному світі.
Більш детально про створення продукту та саму ідею сервісу CEO креативної агенції Grape Юрій Гладкий розказує у підкасті "Як створилась та просувається перша в країні доставка валюти - Moneybus"
РІШЕННЯ
1
Перший запуск промо
Запустили таргетовану і пошукову рекламу для тестування бета-версії сервісу з доставки валюти по Києву. Сервіс працював через Telegram-бота.
Перші 2-3 тижня промо на невеликих обертах показали, що продукт має хороші шанси на життя.
Прогнозні показники по кількості і вартості звернень виявились суттєво меншими за фактичні.
2
Обробка перших даних
Результати перших рекламних кампаній дозволили сегментувати певні аудиторії, виявити тексти і креативи, що приносять кращі результати. Були сформовані гіпотези і набори, з якими вирішили тестувати далі.
3
Тестування вузьких таргетів і меседжів
Далі були запуски тестових кампаній у соціальних мережах під конкретні сегменти зацікавленої аудиторії з більш персоналізованими креативами і текстами.
4
Повноцінний запуск промо
Сформована digital-стратегія і медіа-план, з метою максимального охопелння цільової аудиторії.
Партнерська агенція розробила нові креативи і створила анімоване відео для просування сервісу.
Промо релізу!
РЕЗУЛЬТАТ
+300
Заявок на обмін
в Телеграм-боті
3000 USD
мінімальний чек замовлення послуги
1 000 000 UAH
Сумма операцій з рекламних каналів за перші 2 тижні