top of page
about-goalsBG.png

120 фактів та трендів online B2B маркетингу у 2023. Частина 1.



У цій статті ви знайдете статистику та бенчмарки, які відрізняють онлайн-маркетинг B2B від інших видів маркетингу онлайн.


Загальні статистичні дані та тенденції маркетингу B2B 2023 року.

· Понад 50% усіх покупців B2B - мілленіали.

· Ринок B2B в США на даний момент оцінюється в $6,7 трлн. 23,6% підприємств у США знаходяться на ринку B2B.

· Тільки 1 з 50 холодних дзвінків ефективний на ринку B2B.

· 77% клієнтів B2B заявляють, що детально вивчають товар перед купівлею.

· 35% організацій B2B очікують зростання онлайн продажів на наступний рік.


Статистика контент-маркетингу B2B 2023 року.

· Згідно зі статистикою, на написання одного блог-поста у середньому потрібно 3 години 55 хвилин.

· Блог-пости та прес-релізи залучають у два рази більше лідів, ніж навчальний контент.

· 52% клієнтів B2B заявляють, що вони віддають перевагу покупцям, які створюють свій власний контент.

· Контент-маркетинг є найпопулярнішою стратегією, що використовується компаніями B2B.

· 66% покупців B2B заявляють, що специфікації продукту є найбільш важливим контентом, який вони хочуть прочитати.

· Email-розсилки є найбільш популярним типом контент-маркетингу для 81% маркетологів B2B.


Статистика відео-маркетингу B2B:

· Відео-маркетинг допомагає брендам B2B привернути увагу користувачів, що призводить до збільшення часу, який вони проводять на сайтах компаній, на 88%.

· 83% маркетологів заявляють, що відео допомагає привернути більше лідів та збільшує конверсію на ринку B2B.

· 75% компаній стверджують, що відео-маркетинг допомагає їм збільшити прибуток.

· 71% відео-маркетологів створюють унікальний контент з нуля.

· 72% компаній впевнені, що відео допомагає ефективніше конвертувати клієнтів.

· YouTube використовується як платформа для розміщення відео-контенту 53% компаній.


Статистика SEO B2B:

· Перша сторінка результатів пошуку (SERP) отримує 95% трафіку.

· Три чверті клієнтів B2B звикли досліджувати Інтернет перед тим, як зробити покупку офлайн.

· 71% клієнтів B2B віддають перевагу використанню пошукових систем для пошуку інформації онлайн.

· 70% трафіку, який отримують маркетологи B2B, є органічним трафіком з пошуку.

· Успіх контент-маркетингу в органічному пошуку формує 40% прибутку компаній B2B.

· Контент про керівництво - це найбільш ефективний тип контенту, який використовують сьогодні компанії B2B.


Статистика email-маркетингу B2B:

· В середньому, люди проводять 35 хвилин на тиждень, переглядаючи свої поштові скриньки. Зазвичай це займає від 10 до 60 хвилин на тиждень.

· 31% маркетологів впевнені, що контент, поширюваний електронною поштою, найбільш залучає читачів.

· Згідно зі статистикою маркетингу B2B, 82% маркетологів використовують email-повідомлення як інструмент для поширення створеного контенту.

· У середньому, лише 1 з 5 email-повідомлень B2B відкривається.

· 84% маркетингових спеціалістів B2B використовують електронну пошту для зв'язку зі своїми клієнтами.

· 81% маркетологів B2B використовують розсилки для збереження своїх передплатників у курсі новин та збільшення можливостей продажів.

· Email-маркетинг займає більшість витрат на маркетинг для 16% компаній B2B.

· 59% організацій B2B заявляють, що email-маркетинг є #1 інструментом, який допомагає їм отримувати продажі.

· У середньому, CTR (клікабельна ставка) для B2B email-повідомлень становить 5%.

· 59% людей заявляють, що email-повідомлення впливають на їх рішення про здійснення покупки.


Статистика соціального медіа маркетингу B2B:

· Один з чотирьох маркетологів B2B використовує Pinterest для просування свого бізнесу в Інтернеті.

· 95% компаній B2B мають окремий бюджет на виробництво контенту.

· Користувачі Інтернету проводять третину свого часу онлайн, досліджуючи соціальні медіа.

· 25% маркетингових компаній використовують соціальні медіа як головний інструмент для збільшення уваги до бренду.

· Інфлюенс-маркетинг допомагає 84% компаній B2B збільшити увагу до свого бренду.


LinkedIn:

· Компанії B2B вважають LinkedIn другою найпопулярнішою соціальною медіа-платформою для контент-маркетингу.

· 89% бізнесів у сфері B2B використовують LinkedIn для генерації лідів.

· 65% компаній B2B приваблюють нових клієнтів за допомогою LinkedIn.

· Три з чотирьох організацій використовують LinkedIn для контент-маркетингу.


Twitter:

· Один з трьох підприємств в секторі B2B використовує рекламу в Twitter для контент-маркетингу.

· 86% маркетологів використовують цю соціальну мережу для поширення свого контенту онлайн.

· У середньому, компаніям B2B потрібно заплатити $2.50, щоб привернути одного підписника в Twitter за допомогою реклами.


Facebook:

· Facebook є найпопулярнішою соціальною медіа-платформою серед маркетологів B2B.

· 42% організацій приваблюють нових клієнтів за допомогою цієї соціальної мережі.

· Дві третини маркетологів запускають рекламні кампанії на Facebook.

· 83% спеціалістів з маркетингу B2B поширюють свій контент на Facebook.

· Середня інвестиція компанії для того, щоб отримати лайк на Facebook, найпопулярнішій соціальній медіа-платформі, становить $1.07.


Instagram:

· За статистикою маркетингу, 46% спеціалістів з контент-маркетингу B2B використовують Instagram.

· 17% організацій використовують Instagram для приваблення потенційних клієнтів за допомогою реклами.

· Середня ціна за кожен клік на Instagram становить $3.56.


Статистика платного (PPC) маркетингу B2B:

· 6% компаній B2B використовують рекламу на YouTube для залучення платного трафіку та збільшення уваги до бренду.

· Середня ціна за клік у секторі B2B становить $3.33.

· Середня ціна за тисячу показів реклами в секторі B2B становить $0.79.

· 80% маркетологів B2B та B2C використовують Google Ads для запуску рекламних кампаній.

· 61% маркетологів B2B використовують платну рекламу для поширення свого контенту онлайн.

· Онлайн-реклама є головним видом витрат на цифровий маркетинг для 16% компаній B2B.


Продовження читайте в наступній статті.


Матеріал взято та перекладено з ресурсу https://thrivemyway.com/

Comments


НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page