
Продовження поередньої статті про статистику та бенчмарки B2B маркетингу.
Лідогенерація (Lead Generation) у B2B
86% компаній B2B мають веб-сайт на Інтернеті та використовують його як основний джерело генерації потенційних клієнтів та зв'язку з існуючими клієнтами.
38% фахівців із цифрового маркетингу в компаніях B2B вважають, що електронна пошта є найкращим інструментом для залучення нових клієнтів.
33% компаній на ринку B2B фокусуються на SEO, оскільки вони вважають, що добре розроблена стратегія контенту може допомогти залучити найбільше потенційних клієнтів.
30% експертів з просування вважають, що добре продуманий маркетинг у соціальних мережах є найбільш ефективною стратегією маркетингу для залучення нових клієнтів.
Маркетинг-команди у B2B
41% маркетологів B2B працюють в офісах.
50% компаній замовляють створення контенту, який є #1 в маркетингових активностях, у зовнішніх підрядників.
Розмір змішаної команди для створення контенту в середньому збільшився на 31% у минулому році в B2B секторі.
Статистика процесу покупки (journey) у B2B клієнтами
60% B2B клієнтів повторно купують у компанії.
У 7 з 10 випадків, споживач B2B переглядає відео для прийняття остаточного рішення про покупку.
У середньому покупці читають 10 матеріалів/статей B2B-контенту перед придбанням.
Приблизно 70% представників компаній віддають перевагу цифровим взаємодіям.
Швидка доставка - це найважливіший фактор, який впливає на рішення B2B покупців.
70% клієнтів повідомляють, що сайти B2B вендорів є їх основним джерелом контенту.
Фінансова статистика B2B маркетингу на початок 2023 року
Компанії витрачають 26% свого бюджету на створення контенту, роблячи його #1 у списку маркетингових зусиль.
Топові B2B організації витрачають до 40% свого маркетингового бюджету на створення цікавого контенту.
46% спеціалістів з маркетингу B2B очікують, що їхні бюджети залишаться незмінними на наступний рік.
У середньому витрати промисловості B2B на платну рекламу зростають на 20% щорічно.
53% брендів B2B стверджують, що inbound маркетинг має більший ROI.
Витрати на B2B-маркетинг за індустріями
B2B компанії в галузі банківської справи, фінансів та страхування витрачають 14% своїх бюджетів на маркетинг.
Компанії, які працюють в галузі виробництва B2B продуктів, витрачають 26% своїх бюджетів на маркетинг.
2% - це частка бюджетів на маркетинг, витрачених B2B-організаціями в галузі гірництва та будівництва.
B2B фірми, які працюють в галузі технологій та програмного забезпечення, витрачають 25% своїх бюджетів на маркетинг.
B2B бізнеси в галузі охорони здоров'я інвестують 18% своїх бюджетів в маркетингові заходи.
Бюджети B2B-маркетингу (USA)
У середньому, велика B2B компанія, яка має більше 1000 працівників, має річний бюджет на маркетинг у розмірі $405 000.
Середньорозмірні компанії в галузі B2B витрачають на маркетинг $213 000 на рік в середньому.
Середньорічний бюджет на маркетинг для маленьких B2B організацій складає $81 500 для кожної компанії.
Статистика B2B-індустрії у 2023
У середньому B2B-клієнти відмовляються від чотирьох пропозицій, перш ніж приймуть найкращу.
77% клієнтів заявляють, що складно отримати хорошу угоду в B2B-індустрії.
65% покупців B2B заявляють, що можуть досягти угоди при переговорах з менеджером з продажів.
61% ринку B2B працює виключно в онлайн зараз.
Статистика B2B в High-Tech
У високотехнологічній B2B-галузі в середньому беруть участь 6-7 людей у процесі прийняття рішення про покупку.
Зараз 50% усіх продажів високотехнологічної B2B здійснюються в цифровому форматі і цей тренд продовжує зростати.
60% організацій заявляють, що високотехнологічна B2B-індустрія надзвичайно конкурентна.
59% покупців B2B-технологій уникають зустрічей з менеджерами з продажів.
B2B на ринку фінансових послуг
Середня вартість потенційного клієнта в B2B секторі складає $43.
77% фінансових установ планують зосередитись на впровадженні інновацій, щоб подолати конкурентів у секторі.
За даними маркетингових статистик B2B, Stripe є найбільшою компанією у сфері фінансових послуг.
88% банків впевнені, що значні частини їхніх бізнесів будуть замінені фінтех-компаніями протягом наступних п'яти років.
B2B у виробництві
Продажі B2B компаній у виробничій галузі зросли на 6,7% цього року.
80% B2B клієнтів очікують на рівень персоналізації при покупках, який співпадає з рівнем персоналізації у B2C секторі.
В середньому, процес покупок у виробничій галузі B2B включає десять людей, що приймають рішення.
B2B у автоматизації маркетингу
92% виконавчих директорів B2B мають програму ABM (маркетинг, спрямований на обліковий запис).
68% B2B компаній використовують автоматизацію для управління своїми бізнес-процесами.
Hubspot - найбільш використовуване програмне забезпечення автоматизації B2B компаніями.
Автоматизація електронної пошти - одна з трьох найважливіших задач, які вирішують маркетологи B2B.
Мобільний B2B маркетинг
90% користувачів мобільних пристроїв, які відвідують сайти B2B, заявляють, що їхній досвід користування впливає на їхнє рішення про покупку.
Чотири з п'яти покупців B2B використовують мобільні пристрої для виконання своїх робочих обов'язків.
Клієнти B2B проводять 70% свого часу онлайн, використовуючи мобільні пристрої.
Половина всіх пошуків B2B виконується за допомогою смартфонів.
Статистика веб-дизайну у B2B
B2B компанії втрачають 2,6 млрд. доларів щорічно через повільну загрузку веб-сайтів.
94% користувачів заявляють, що дизайн веб-сайту допомагає сформувати перший враження про компанію.
73% компаній зосереджуються на покращенні дизайну своїх сайтів, щоб перевершити конкурентів.
За статистикою B2B цифрового маркетингу, 51% фірм витрачають більше половини своїх бюджетів на розробку веб-сайтів.
44% потенційних клієнтів не шукають контактної інформації у пошуку, якщо не можуть знайти її на сайті компанії.
B2B маркетингу у майбутньому
Очікується, що ринок B2B електронної комерції досягне 20,9 трильйонів доларів до 2027 року.
20% покупців B2B хочуть повернутися до особистих зустрічей. Інші 80% клієнтів хочуть здійснювати всі зустрічі онлайн.
63% ЛПР (людей, що приймають рішення) в B2B віддають перевагу використанню веб-чатів для комунікації з менеджерами з продажів.
66% покупців B2B повідомляють, що перейдуть до компанії, яка пропонує персоналізовані цінові пропозиції.
63% B2B компаній очікують збільшення кількості ЛПР протягом наступного року.
Матеріал взято та перекладено з ресурсу https://thrivemyway.com/