top of page
about-goalsBG.png

120 фактів та трендів online B2B маркетингу у 2023. Частина 2.



Продовження поередньої статті про статистику та бенчмарки B2B маркетингу.


Лідогенерація (Lead Generation) у B2B

  • 86% компаній B2B мають веб-сайт на Інтернеті та використовують його як основний джерело генерації потенційних клієнтів та зв'язку з існуючими клієнтами.

  • 38% фахівців із цифрового маркетингу в компаніях B2B вважають, що електронна пошта є найкращим інструментом для залучення нових клієнтів.

  • 33% компаній на ринку B2B фокусуються на SEO, оскільки вони вважають, що добре розроблена стратегія контенту може допомогти залучити найбільше потенційних клієнтів.

  • 30% експертів з просування вважають, що добре продуманий маркетинг у соціальних мережах є найбільш ефективною стратегією маркетингу для залучення нових клієнтів.


Маркетинг-команди у B2B

  • 41% маркетологів B2B працюють в офісах.

  • 50% компаній замовляють створення контенту, який є #1 в маркетингових активностях, у зовнішніх підрядників.

  • Розмір змішаної команди для створення контенту в середньому збільшився на 31% у минулому році в B2B секторі.


Статистика процесу покупки (journey) у B2B клієнтами

  • 60% B2B клієнтів повторно купують у компанії.

  • У 7 з 10 випадків, споживач B2B переглядає відео для прийняття остаточного рішення про покупку.

  • У середньому покупці читають 10 матеріалів/статей B2B-контенту перед придбанням.

  • Приблизно 70% представників компаній віддають перевагу цифровим взаємодіям.

  • Швидка доставка - це найважливіший фактор, який впливає на рішення B2B покупців.

  • 70% клієнтів повідомляють, що сайти B2B вендорів є їх основним джерелом контенту.


Фінансова статистика B2B маркетингу на початок 2023 року

  • Компанії витрачають 26% свого бюджету на створення контенту, роблячи його #1 у списку маркетингових зусиль.

  • Топові B2B організації витрачають до 40% свого маркетингового бюджету на створення цікавого контенту.

  • 46% спеціалістів з маркетингу B2B очікують, що їхні бюджети залишаться незмінними на наступний рік.

  • У середньому витрати промисловості B2B на платну рекламу зростають на 20% щорічно.

  • 53% брендів B2B стверджують, що inbound маркетинг має більший ROI.


Витрати на B2B-маркетинг за індустріями

  • B2B компанії в галузі банківської справи, фінансів та страхування витрачають 14% своїх бюджетів на маркетинг.

  • Компанії, які працюють в галузі виробництва B2B продуктів, витрачають 26% своїх бюджетів на маркетинг.

  • 2% - це частка бюджетів на маркетинг, витрачених B2B-організаціями в галузі гірництва та будівництва.

  • B2B фірми, які працюють в галузі технологій та програмного забезпечення, витрачають 25% своїх бюджетів на маркетинг.

  • B2B бізнеси в галузі охорони здоров'я інвестують 18% своїх бюджетів в маркетингові заходи.


Бюджети B2B-маркетингу (USA)

  • У середньому, велика B2B компанія, яка має більше 1000 працівників, має річний бюджет на маркетинг у розмірі $405 000.

  • Середньорозмірні компанії в галузі B2B витрачають на маркетинг $213 000 на рік в середньому.

  • Середньорічний бюджет на маркетинг для маленьких B2B організацій складає $81 500 для кожної компанії.

Статистика B2B-індустрії у 2023

  • У середньому B2B-клієнти відмовляються від чотирьох пропозицій, перш ніж приймуть найкращу.

  • 77% клієнтів заявляють, що складно отримати хорошу угоду в B2B-індустрії.

  • 65% покупців B2B заявляють, що можуть досягти угоди при переговорах з менеджером з продажів.

  • 61% ринку B2B працює виключно в онлайн зараз.


Статистика B2B в High-Tech

  • У високотехнологічній B2B-галузі в середньому беруть участь 6-7 людей у процесі прийняття рішення про покупку.

  • Зараз 50% усіх продажів високотехнологічної B2B здійснюються в цифровому форматі і цей тренд продовжує зростати.

  • 60% організацій заявляють, що високотехнологічна B2B-індустрія надзвичайно конкурентна.

  • 59% покупців B2B-технологій уникають зустрічей з менеджерами з продажів.


B2B на ринку фінансових послуг

  • Середня вартість потенційного клієнта в B2B секторі складає $43.

  • 77% фінансових установ планують зосередитись на впровадженні інновацій, щоб подолати конкурентів у секторі.

  • За даними маркетингових статистик B2B, Stripe є найбільшою компанією у сфері фінансових послуг.

  • 88% банків впевнені, що значні частини їхніх бізнесів будуть замінені фінтех-компаніями протягом наступних п'яти років.


B2B у виробництві

  • Продажі B2B компаній у виробничій галузі зросли на 6,7% цього року.

  • 80% B2B клієнтів очікують на рівень персоналізації при покупках, який співпадає з рівнем персоналізації у B2C секторі.

  • В середньому, процес покупок у виробничій галузі B2B включає десять людей, що приймають рішення.


B2B у автоматизації маркетингу

  • 92% виконавчих директорів B2B мають програму ABM (маркетинг, спрямований на обліковий запис).

  • 68% B2B компаній використовують автоматизацію для управління своїми бізнес-процесами.

  • Hubspot - найбільш використовуване програмне забезпечення автоматизації B2B компаніями.

  • Автоматизація електронної пошти - одна з трьох найважливіших задач, які вирішують маркетологи B2B.


Мобільний B2B маркетинг

  • 90% користувачів мобільних пристроїв, які відвідують сайти B2B, заявляють, що їхній досвід користування впливає на їхнє рішення про покупку.

  • Чотири з п'яти покупців B2B використовують мобільні пристрої для виконання своїх робочих обов'язків.

  • Клієнти B2B проводять 70% свого часу онлайн, використовуючи мобільні пристрої.

  • Половина всіх пошуків B2B виконується за допомогою смартфонів.


Статистика веб-дизайну у B2B

  • B2B компанії втрачають 2,6 млрд. доларів щорічно через повільну загрузку веб-сайтів.

  • 94% користувачів заявляють, що дизайн веб-сайту допомагає сформувати перший враження про компанію.

  • 73% компаній зосереджуються на покращенні дизайну своїх сайтів, щоб перевершити конкурентів.

  • За статистикою B2B цифрового маркетингу, 51% фірм витрачають більше половини своїх бюджетів на розробку веб-сайтів.

  • 44% потенційних клієнтів не шукають контактної інформації у пошуку, якщо не можуть знайти її на сайті компанії.


B2B маркетингу у майбутньому

  • Очікується, що ринок B2B електронної комерції досягне 20,9 трильйонів доларів до 2027 року.

  • 20% покупців B2B хочуть повернутися до особистих зустрічей. Інші 80% клієнтів хочуть здійснювати всі зустрічі онлайн.

  • 63% ЛПР (людей, що приймають рішення) в B2B віддають перевагу використанню веб-чатів для комунікації з менеджерами з продажів.

  • 66% покупців B2B повідомляють, що перейдуть до компанії, яка пропонує персоналізовані цінові пропозиції.

  • 63% B2B компаній очікують збільшення кількості ЛПР протягом наступного року.


Матеріал взято та перекладено з ресурсу https://thrivemyway.com/

НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page