top of page
about-goalsBG.png

Катерина Букаєва

  • Фото автора: Kostya Chernysh
    Kostya Chernysh
  • 5 черв.
  • Читати 1 хв

CMO - 450 GROUP


Ми розпочали співпрацю з Power-UP з одного проєкту. До цього ми вже мали досвід запуску таргетованої та контекстної реклами, але результати були, м’яко кажучи, не переконливими — не було ні якісного трафіку, ні стабільного потоку лідів, які справді приводили б до продажів. Відповідно, ми скептично ставились до цих інструментів у нашій ніші (дохідна нерухомість).

Але вже з перших місяців роботи з Power-UP ситуація змінилась. Команда дуже швидко занурилась у продукт, грамотно налаштувала кампанії, протестувала гіпотези і ми почали отримувати не просто трафік, а якісні заявки, які приводять до продажів.


Побачивши підхід, структуру в роботі та результат, ми поступово почали залучати Power-UP і до інших наших напрямків та проєктів.


Окремо хочу відзначити формат роботи з медіапланом. Це не просто файл для галочки, а чіткий, обґрунтований документ з логікою запуску, прогнозами та пріоритетами. Завдяки цьому ми завжди розуміємо, що запускається, з якою метою та на які результати очікувати.


Команда завжди на зв’язку, працює швидко й відповідально. Навіть у ситуаціях, коли щось потрібно «на вчора», реагують оперативно, без втрати якості.

НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page