Катерина Букаєва
- Kostya Chernysh
- 5 черв.
- Читати 1 хв
CMO - 450 GROUP
Ми розпочали співпрацю з Power-UP з одного проєкту. До цього ми вже мали досвід запуску таргетованої та контекстної реклами, але результати були, м’яко кажучи, не переконливими — не було ні якісного трафіку, ні стабільного потоку лідів, які справді приводили б до продажів. Відповідно, ми скептично ставились до цих інструментів у нашій ніші (дохідна нерухомість).
Але вже з перших місяців роботи з Power-UP ситуація змінилась. Команда дуже швидко занурилась у продукт, грамотно налаштувала кампанії, протестувала гіпотези і ми почали отримувати не просто трафік, а якісні заявки, які приводять до продажів.
Побачивши підхід, структуру в роботі та результат, ми поступово почали залучати Power-UP і до інших наших напрямків та проєктів.
Окремо хочу відзначити формат роботи з медіапланом. Це не просто файл для галочки, а чіткий, обґрунтований документ з логікою запуску, прогнозами та пріоритетами. Завдяки цьому ми завжди розуміємо, що запускається, з якою метою та на які результати очікувати.
Команда завжди на зв’язку, працює швидко й відповідально. Навіть у ситуаціях, коли щось потрібно «на вчора», реагують оперативно, без втрати якості.