top of page
about-goalsBG.png

5 трендів та тактик маркетингу B2B на 2023 рік



1. Маркетинг на основі облікового запису (Account-Based Marketing) стане більш популярним

Маркетинг B2B є набагато складнішим, ніж маркетинг B2C. Причина полягає в тому, що в процесі прийняття рішення про покупку задіяні численні зацікавлені сторони. І тому маркетинг на основі облікового запису набирає обертів.

Щоб приєднатися до цього тренду, ви повинні розподілити всі ліди в платформі для генерації лідів на окремі облікові записи. Потім зверніться до кожного з цих облікових записів із відповідним контентом та взаємодійте з ними, щоб перевести їх у конверсію.


Найкраща частина полягає в тому, що навіть МСП (SMB) в галузі B2B можуть скористатися електронною поштою для реалізації маркетингу на основі облікового запису, використовуючи інструменти електронної комерції для МСП.


2. Відеомаркетинг як засіб розповіді про бренд

Розповіді про бренд стають важливим способом просування B2B-бізнесів. А з відео-контентом це робиться ще ефективніше. Фактично, 70% маркетологів, які не використовували відео-контент, планують почати його використовувати у 2023 році.

Ще важливіше те, що глядачі відео раді його перегляду над іншими формами контенту.

Фактично, 73% глядачів кажуть, що вони віддають перевагу короткому відео для зрозуміння продукту. Крім того, 88% людей кажуть, що вони були переконані купити продукт або послугу, подивившись його відео.

І хоча B2B-бізнеси завжди покладалися на B2B-платформи, такі як LinkedIn або електронну пошту, вони швидко розуміють, що існують інші канали, які можна використовувати, наприклад, Facebook. Ви можете приєднатися до цього тренду, використовуючи краще програмне забезпечення для редагування 4K-відео та почати створювати відео, щоб розповісти про свій бренд. Потім ви можете розповсюджувати ці відео, використовуючи інструменти таргету в соціальних медіа.

3. Маркетингові кампанії, що працюють на базі штучного інтелекту (AI)

Якщо ви не живете під каменем, то вам відомий штучний інтелект ChatGPT, який захопив світ штурмом. Він став настільки популярним, що за два місяці після запуску набрав понад 100 мільйонів користувачів. Навіть Bing від Microsoft додав ChatGPT до своїх пошукових опцій.

Проте застосування штучного інтелекту не обмежується лише письмовим контентом. Насправді, існують бренди, які прагнуть використовувати AI для творчих застосувань. Існує безліч AI-продуктів, починаючи від чат-ботів та генераторів зображень, до інструментів створення відео та засобів автоматизації маркетингу.

Беручи до уваги масштаб використання ChatGPT, можна стверджувати, що численні B2B-маркетологи вже використовують AI-рішення чат-ботів для збільшення свого бізнесу.

Ви також можете приєднатися до цього тренду, використовуючи такі інструменти, як Jasper, Synthesia, Fotor та інші. Вони дозволять вам прискорити свої процеси та запускати потужні маркетингові кампанії.

4. Стратегічні партнерства стануть важливими

Звичайно, на ринку завжди буде конкуренція. Але бізнеси все швидше розуміють, що можна досягти багато, працюючи спільно. Тут важливість стратегічних партнерств стає на перший план.

B2B-бізнеси можуть співпрацювати з іншими компаніями у схожих галузях для поставки якісніших товарів та послуг. Такі співпраці також можуть бути чудовим способом збільшення бізнесу, оскільки обидва бізнеси підтримуватимуть один одного.

Ви можете запустити програми рефералів або партнерських програм та просити своїх клієнтів рекомендувати вас іншим компаніям.

5. Подкасти стануть більш популярними

Подкасти існують уже досить довго, але починають ставати популярнішими. Фактично, очікується, що кількість слухачів подкастів у США зросте до 131,2 мільйона у 2023 році зі 125 мільйонів минулого року, а ця цифра буде зростати в майбутні роки.

Враховуючи таку велику аудиторію, подкасти представляють велику можливість для B2B-бізнесів просунути свій бренд. Ось декілька способів, якими ви можете просунути свій бізнес:

  • Створіть власний подкаст.

  • Створіть відео-подкаст і завантажте його на YouTube.

  • Станьте гостем на іншому подкасті.

  • Ставте спонсором інших подкастів.

Таким чином, ви зможете просунути свій бренд і встановити себе як авторитет у галузі. І саме це вам потрібно, щоб підняти свої продажі.


Висновок:

Тепер, коли ви знаєте про найновіші тенденції B2B-маркетингу на 2023 рік, настав час почати використовувати їх і отримувати вигоду від них. Завдяки попередньому старту ви можете випередити своїх конкурентів.

Від використання AI до створення відео та подкастів - B2B-бізнеси можуть зробити багато для зростання продажів.


Матеріал перекладено з thecostumer.net

НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page