top of page
about-goalsBG.png

DV360: Короткий путівник для маркетологів





На сьогодні Display&Video 360 (DV360) від Google Marketing Platform виокремлюється як потужний та ефективний інструмент для запуску та керування медійною рекламою. Ця стаття надасть вам детальний огляд інструменту DV360, його ключові функції, переваги та порівняння з Google Ads.

1. Що таке Display & Video 360?

DV360 є інтегрованою платформою для налаштування та керування медійною рекламою, включаючи банерні та відеооголошення. Ця платформа об'єднує в собі різноманітні функціональні можливості, від планування до аналітики та оптимізації, дозволяючи рекламодавцям масштабувати та ефективно управляти своїми кампаніями.


2. Основні Переваги DV360

  • Інвентар і Плейсменти: DV360 забезпечує доступ до значно ширшого спектру інвентарю, ніж Google Ads, включаючи велику кількість рекламних бірж і можливість додавати власні майданчики для прямого розміщення.

  • Гнучкість у Форматах Реклами: Платформа підтримує більшу різноманітність форматів, включаючи Rich Media та інші нестандартні креативи, що забезпечують більшу привабливість та інтерактивність оголошень.

  • Розширені Таргетинги: DV360 дозволяє використовувати складні таргетинги, включаючи аудиторії, час доби, день тижня, геолокацію та багато іншого, надаючи більш точне досягнення цільової аудиторії.

3. Порівняння DV360 та Google Ads

  • Інвентар і Плейсменти: У той час, як Google Ads обмежений інвентарем Google Display Network, DV360 пропонує значно більше можливостей для розміщення оголошень.

  • Формати Реклами: DV360 виходить за межі стандартних форматів, пропонуючи більшу гнучкість у створенні та використанні креативів.

  • Таргетинги: DV360 пропонує більш складні та гнучкі опції таргетингу, порівняно з Google Ads.

  • Оплата за дію: в DV360 немає оплати за клік, конверсію тощо, можна налашутвати оптимізацію під необхідну дію, але платити будете завди за покази (модель CPM).

  • Дослідження Brand Lift: не всі знають, але через функціонал DV360 доступні можливості самостійного запуску дослідження на впізнаваність бренду або дослідження на вимір наміру покупки товару/послугу Brand lift. Для цього необхідно мати спеціальні навички та знання, але наші спеціалісти вже декілька років запускають ці дослідження самостійно. Один кейст описано за посиланням Кейс Farvater.travel.

4. Аналітика та Оптимізація

DV360 надає детальну аналітику та звіти, які допомагають маркетологам краще розуміти ефективність своїх кампаній. Завдяки глибокому аналізу даних, маркетологи можуть оптимізувати свої кампанії для підвищення ROI.


5. Доступ до DV360

DV360 доступний через сертифікованих партнерів Google. Ми є партнерами ресселерів тому пропонуємо своїм клієнтам усі можливості та функуціонал медійної мережі.


6. Висновок

DV360 є інструментом, який відкриває нові горизонти в онлайн-маркетингу, забезпечуючи маркетологам безпрецедентну гнучкість, контроль та масштабованість для їх рекламних кампаній. Чи ви плануєте масштабні медійні кампанії, чи потребуєте інноваційних креативних рішень, DV360 надає необхідні інструменти для досягнення ваших маркетингових цілей.

Comments


НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page