top of page
about-goalsBG.png

ЮЛІЯ КОЛЯДА

Head в Fedoriv Agency


Для мене саме важливе в співпраці з агенцією - прозорість і експертиза. Таких партнерів ми радимо і нашим клієнтам.

Тут хочу надати відгук по кожному із етапів співпраці:


- Підготовка медіаплану

Команда занурюється в проєкт з самого початку співпраці, ще на етапі брифування, ми пропрацьовуємо ідеї і одразу відкидаємо потенційно неробочі і відмічаємо те, що піде на тестування.

В МП ви ніколи не побачите 3 строки с простим переліком каналів, це завжди пропрацьовані повноцінні кампанії, с детальними таргетами і показниками.

Найголовніше - відсутність гарантій того результату, який закладено в МП - якщо подумати спочатку, то, здається, що це погано, але на справді це показує реальну експертизу, так як якщо ви довго працюєте в маркетингу, ви розумієте, що навіть в одній категорії можуть бути абослютно різні результати, які залежать як від продукту так і від реклами.

"Power-UP" завжди працюють на максимум, а не на освоєння бюджету.


- Запуск кампаній

Часто він проходить з спішкою, так як всім треба вже "на учора", але вони стараються закладати оптимальні терміни на збір семантики, написання оголошень, так як етап запуску критично важливий для будь якої рекламної системи, так як чим краще ви пропрацюєте кампанії на початку, тим кращими будуть показники, тим дешевше вам буде обходитись кожний наступний клік.


- Оптимізація

У команди немає ніяких простоїв в роботі, тестуванні оголошень, посадочний, запуску нових каналів - це все проводить постійно. І не з підштовху клієнта, а по власній ініціативі.


- Звітність

Один із самих важливих пунктів. Собі давно взяла за правило, що у мене ніколи не буде підрядників з звітами в екселі чи презентаціях, тільки онлайн, тільки динамічні. І от, власне те, за що колеги особливо цінні - вся звітність подається в Google Data Studio і, так як я працюю з ними не по одному проєкту, можу сказати, що для кожного клієнта звітність відрізняється - відстуній стандартний, так як на шлях користувачів у всіх різний і це враховується при створенні звітів. Також, якщо ми бачимо необхідність, звіті допрацьовуються.


- Аналітика

Команда не починає співпрацю поки не налаштована аналітика, що дуже цінно як для них, так і для клієнта. Бюджети не витрачаються впусту, і можна одразу відслідковувати результат.


Мінуси в роботі - примушують писати відгуки про їх роботу

НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page