top of page
about-goalsBG.png

Маркетологи витрачатимуть більше грошей на просування в TikTok у 2022


З моменту запуску TikTok стрімко розвивався, і тепер ще більше людей у ​​всьому світі використовують цю соцмережу. Не дивно, що більшість маркетологів планують збільшити інвестиції в TikTok цього року. Все більше брендів проводять свої рекламні кампанії у TikTok, а також співпрацюють з топ інфлюенсерами платформи.

Згідно з дослідженням консалтингової компанії WARC, 84% опитаних маркетологів повідомили про плани збільшити бюджет на TikTok у 2022 році. До прикладу, у 2021 році ця кількість становила близько 42%. А в 2020 році – лише одна третина маркетологів збиралася збільшити інвестиції на рекламу в TikTok. Це означає, що маркетологи більше не ігнорують потенціал TikTok.

Зараз на платформі завантажується понад 1 мільярд відео щодня. Враховуючи таку активність користувачів, стає зрозуміло, що TikTok це чудова можливість для брендів підтримувати контакт зі своїми клієнтами та підвищити впізнаваність бренду.

Які ще канали просування використовуватимуть маркетологи?

Окрім інвестування в TikTok, маркетологи продовжують використовувати інші платформи для просування бізнесу. Ось як вони керують своїми маркетинговими бюджетами у 2022 році, згідно зі звітом WARC:

  • YouTube. Дві третини маркетологів планують збільшити свої інвестиції в YouTube. А 31% вказали, що їхні витрати залишаться незмінними.

  • Instagram. Цього року інвестиції в Instagram просування збільшаться приблизно для 64% опитаних маркетологів.

  • LinkedIn. Майже половина опитаних (47%) вважають, що вони збільшать витрати на рекламу в LinkedIn.

  • Snapchat. 26% маркетологів очікують, що їхні витрати на маркетинг на платформі зростуть у 2022 році

  • Twitter. Лише 23% рекламників планують збільшити бюджети на просування у цій соцмережі.

Маркетологи збільшують інвестиції у просування на маркетплейсах та стримінгових платформах

2021 був важким роком для роздрібних торговців. Однак вони не здаються і активно продають свої товари на маркетплейсах і в соцмережах. Зростання соціальної комерції пов’язане не лише з пандемією, воно відбувалося й у докарантинний час. Згідно з питуванням, 75% маркетологів очікують, що їхні витрати на рекламу на маркетплесайх збыльшаться у 2022. Це відображає загальний позитивний тренд на електронну комерцію. Користувачі зараз активніше купують товари на маркетплейсах, ніж на традиційних веб-сайтах. Більше того, дослідження Wunderman Thompson Commerce показують, що до кінця цього десятиліття соціальна комерція стане одним із провідних каналів онлайн торгівлі.

Оскільки світ ігор і прямих трансляцій продовжує зростати, зростає його популярність серед маркетологів. Нативна реклама на майданчиках може скоротитися, але з неї все ще можна отримати вигоду. 72% опитаних маркетологів повідомили про збільшення своїх інвестицій в ігри, а 64% опитаних маркетологів поділилися, що вони прагнуть збільшити рекламний бюджет на стримінгових сайтах.

Дізнайтеся більше про те які платформи є найперспективнішими для просування у звіті WARC’s 2022 Marketing toolkit.


НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page