У портфоліо компанії POWER-UP є 8 кейсів просування бізнесу з продажу нерухомості:
ЖК Obolon Residence
ЖК Obolon Plaza
Lipki Life
ЖК "Linden Luxury Residence"
Котеджне містечко "Riviera Village"
Котеджне містечко "Green Hills"
Котеджне містечко "Zenhouse"
Котеджне містечко "Tivoli"
Наш (виключно суб’єктивний) досвід маркетингу у сфері нерухомості допоміг нам скласти короткий чек-лист для покрокового просування новобудов і коттеджних містечок онлайн і офлайн. Цей чек-лист буде корисним для маркетологів у даній сфері.
Поїхали!
1. Створення сайту та реєстрація торгової марки
Якщо ви вже починаєте будівництво і вся необхідна документація затверджена – настав час створити сайт для продажу нерухомості (бажано до старту роботи техніки на ділянці) та зареєструвати торгову марку. Це в майбутньому може захистити вас від конкурентів та шахраїв.
Базові розділи сайту: – Про забудовника – Дозвільна документація – Інфраструктура ЖК – Планування – Хід будівництва – Місце будівництва – Акції – Контакти
Інсайт: 80% заявок у ніші нерухомості – дзвінки, тому ми рекомендуємо додавати у шапку сайту номер телефону та підключити віджет коллбека. Забігаючи наперед – якщо працює онлайн-реклама, підключіть сервіс Ringostat з динамічним кол-трекінгом. Система визначатиме джерело/канал дзвінка або заявки на колббек аж до пошукового запиту з реклами в Google Search, яким перейшли на ваш сайт і зателефонували потім.
Важливо! Мобільна / адаптивна версія сайту. 75-85% всього трафіку буде з мобільних пристроїв, тому якщо у вас “глючний” або незручний сайт для мобільних – біда!
Сторінки у соцмережах:
На етапі розробки сайту також потрібно створити офіційні сторінки в Facebook та Instagram, інакше зі стартом будівництва та рекламних кампаній шахраї можуть зробити “псевдосторінки”, а недобросовісні конкуренти можуть згенерувати сторінки для чорного піару.
2. У будівництві все починається із огорожі
Забрендуйте огорожу, якою обгородили територію під будівництво. Трохи не про digital, але це також важливо! Необхідно зазначити назву ЖК, номер телефону та ваш сайт і соцмережі.
Це може здатися банальним, але якщо ви почали будівництво на заселеному масиві, то найбільший обсяг заявок (особливо спочатку) ви будете отримувати від людей, що живуть поблизу і проходять повз.
Інсайт: від 30 до 45% покупців новобудов – це люди, що живуть у цьому районі, лояльна аудиторія цього масиву, які бажають покращити свої житлові умови (новий будинок, більше кімнат тощо) або перевезти людей похилого віку, купити дітям, тощо. Тому не варто нехтувати таким способом реклами.
3. Паралельно з пунктом 2 додайте об’єкт на ЛУН
ЛУН це дійсно трастовий ресурс з великим цільовим трафіком. Його відвідує саме ваша цільова аудиторія: інвестори (покупці) та ріелтори. Не скупіться на інформацію про ваше будівництво, додайте туди візуалізацію будівель, фото будівельного майданчика та обов’язково всю дозвільну документацію. Якщо у вас скромний або неповний профіль об’єкту на ЛУН – ви не приваблюєте майбутніх інвесторів.
4. Не нехтуйте платними розміщеннями на OLX
Деякі молоді забудовники спочатку скептично налаштовані до розміщення оголошень на цьому майданчику. Однак цей канал добре працює і приводить потенційних покупців незалежно від того, якого класу ваш ЖК – економ- або преміум-клас.
5. Використовуйте платні канали трафіку
Рекомендуємо наступні канали просування нерухомості онлайн:
Контекстна реклама (пошук у Google):
за загальними тематичними запитами;
за брендом найближчих конкурентів (ЖК) за радіусом та за ціновим сегментом;
за своїм брендом – для захисту.
Таргетована реклама у соціальних мережах
Тут все залежить від вашої цільової аудиторії. Ми налаштовуємо таргетинг на інтереси/переваги потенційної аудиторії, а також таргетинг на тих, хто зараз знаходиться в пошуку об’єктів нерухомості (для себе або клієнтів).
Як доказ, що таргетована реклама працює навіть у преміальному сегменті, рекомендую ознайомитися з одним з наших кейсів з продажу будинку за допомогою Instagram в котеджному містечку Riviera Village (стара назва Riviera Villas).
Візуальний контент грає істотну роль, тому не варто нехтувати послугами хороших дизайнерів та фотографів.
Якщо бюджет дозволяє запускати ширшу кампанію охоплення, тоді додаємо:
Медійна (банерна реклама)
за інтересами та поведінкою;
за радіусом (умовно 2-3 км від об’єкта будівництва, для формування впізнаваності серед “місцевих”);
ремаркетинг (реклама на тих, хто був на сайті, відвідував певні сторінки, але не залишив заявку);
ширші інтереси та гео – якщо цілі великі та бюджети дозволяють.
Відеореклама на YouTube
Таргетинг за аналогією з медійною кампанією, але можна додати таргет за тематичним youtube-каналами про нерухомість та новобудови.
6. PR у ЗМІ
7. Реклама на радіостанціях та вуличні білборди (якщо дозволяє бюджет)
Але…. давайте трохи повернемося на початок. А саме, в розділи про сайт та запуск реклами в інтернеті.
Ми в Power-UP не включаємо рекламні кампанії і вам не рекомендуємо включати промо без налаштованої веб-аналітики на вашому сайті (Google Analitycs). Це зробити не складно та не дорого, але мега важливо! Ви не зможете виміряти ефективність та окупність рекламних кампаній, без коректно налаштованих цілей на сайті. А значить, підрядник/фрілансер не зможе оптимізувати рекламні кампанії і не знатиме, який креатив чи яка рекламна кампанія наводить вам реальних клієнтів, а що “зливає” бюджет .
Якщо вам потрібна допомога з веб-аналітикою, звертайтеся до нас у Power-UP.
Буду вдячний за лайк та репост, якщо цей матеріал вам був корисним.
Автор: Черниш Костянтин (Co-Founder – Power-UP)