![about-goalsBG.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_4e151b7726254c54b135ad5d0d48c055~mv2.png/v1/fill/w_980,h_501,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/385465_4e151b7726254c54b135ad5d0d48c055~mv2.png)
Ми не просто приводимо лід, а ще й відслідковуємо шлях клієнта до конверсії!
![images.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_986839490c4a40b881122a32fd0c5893~mv2.png/v1/fill/w_112,h_112,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/images.png)
+1 спосіб дізнатися більше про ЦА — аналіз користувача
![](https://static.wixstatic.com/media/385465_60b41b21ba5443bbabefda5cb715d0b1~mv2.png/v1/fill/w_402,h_600,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/385465_60b41b21ba5443bbabefda5cb715d0b1~mv2.png)
![about_us__img2_edited.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_33b3270ecf704df4bc6ba54669b05255~mv2.png/v1/fill/w_202,h_201,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/about_us__img2_edited.png)
Як аналізувати дані клієнтів для вдалого запуску реклами?
З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
![contactsBG.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_0d8e63859c9b46499d5fcf69341a099e~mv2.png/v1/fill/w_980,h_408,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/385465_0d8e63859c9b46499d5fcf69341a099e~mv2.png)
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
-
ВІДСЛІДКУВАТИ поведінку на сайті та шлях клієнта до покупки
-
СТВОРИТИ ДЕТАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів
![packages-mainBG.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_3fafce529f8a4f18a2afe1d7ea6f174a~mv2.png/v1/fill/w_980,h_707,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/385465_3fafce529f8a4f18a2afe1d7ea6f174a~mv2.png)
РІШЕННЯ
1
![r-v_001-490x384.jpg](https://static.wixstatic.com/media/385465_fc7d41efdb74464f85e299481054b62e~mv2.jpg/v1/fill/w_216,h_169,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/r-v_001-490x384.jpg)
Налаштування змінної Client ID
Користувачі не здійснюють конверсії одразу як побачили рекламне оголошення. За допомогою ClientID — запису із cookie браузера, що присвоюється кожному користувачу в момент відвідування сайту, — ми відслідкували весь шлях клієнта до конверсії: з якого каналу, кампанії, креативу/ключового слова прийшов вперше і скільки часу минуло з контакту до конверсії.
2
![r-v_002-490x384.jpg](https://static.wixstatic.com/media/385465_3718f0144fa54886aba17be95fac06e3~mv2.jpg/v1/fill/w_216,h_169,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/r-v_002-490x384.jpg)
Інтеграція з колл-трекінгом
Робота з системою відстежування дзвінків перевага як для бізнесу, так і для digital-агенції. Вона дозволяє моніторити якість спілкування менеджера з потенційним клієнтом, аналізувати за якими кампаніями надходять цільові звернення. Знаючи час звернення, ми мали змогу прослухати запис дзвінка, коли людина записалася на огляд, а потім придбала будинок.
3
![r-v_003-490x384.jpg](https://static.wixstatic.com/media/385465_94be8a25baab45faab9a5461840c448c~mv2.jpg/v1/fill/w_216,h_169,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/r-v_003-490x384.jpg)
"Шерлок Голмс 2.0"
У сервісі колл-трекінгу видно номер телефону вхідного дзвінка. Якщо перевірити цей номер через месенджери або сторонні програмні рішення — дізнаємося ім'я. Ми шукаємо інформацію про людину в соцмережах, інтернеті. Знаємо вподобання, хобі, сімейний стан, рівень доходу, місце проживання та роботи, куди подорожує, хобі друзів, лояльність до проєктів-конкурентів.
4
![r-v_004-490x384.jpg](https://static.wixstatic.com/media/385465_acfb965ed2aa4ffda707a09305f223de~mv2.jpg/v1/fill/w_216,h_169,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/r-v_004-490x384.jpg)
Оптимізація роботи реклами
Перерозподіляємо бюджети на кампанії з яких були продажі. Після аналізу соцмереж покупців детальніше обираємо таргетинги в соцмережах, базуючись на інтересах, віці, соціальному статусі. Ефективніше налаштовуємо кампанії в Google пошуку — додаємо в оголошення важливу для ЦА інформацію, проводимо коригування ставок по гео, віку. Варіантів безліч!
![packages-mainBG.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_3fafce529f8a4f18a2afe1d7ea6f174a~mv2.png/v1/fill/w_815,h_588,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/385465_3fafce529f8a4f18a2afe1d7ea6f174a~mv2.png)
РЕЗУЛЬТАТ
Відділ маркетингу передав нам дані про успішну угоду. Ми знайшли інформацію про цього користувача в Google Analytics за допомогою ClientID.
Відслідкували час перебування на сайті та кроки до здійснення конверсії. Інтеграція з сервісом колл-трекінгу допомогла оцінити дзвінок і готовність клієнта до покупки.
Створили детальний портрет клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів. Таким чином, ми змогли якісніше розподілити бюджет між рекламними кампаніями.
![case_ua-1024x410.png](https://static.wixstatic.com/media/385465_fdde5abfac804451ae73b7cd5c8701e5~mv2.png/v1/fill/w_599,h_240,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/case_ua-1024x410.png)