Ми не просто приводимо лід, а ще й відслідковуємо шлях клієнта до конверсії!
+1 спосіб дізнатися більше про ЦА — аналіз користувача
Як аналізувати дані клієнтів для вдалого запуску реклами?
З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
-
ВІДСЛІДКУВАТИ поведінку на сайті та шлях клієнта до покупки
-
СТВОРИТИ ДЕТАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів
РІШЕННЯ
1
Налаштування змінної Client ID
Користувачі не здійснюють конверсії одразу як побачили рекламне оголошення. За допомогою ClientID — запису із cookie браузера, що присвоюється кожному користувачу в момент відвідування сайту, — ми відслідкували весь шлях клієнта до конверсії: з якого каналу, кампанії, креативу/ключового слова прийшов вперше і скільки часу минуло з контакту до конверсії.
2
Інтеграція з колл-трекінгом
Робота з системою відстежування дзвінків перевага як для бізнесу, так і для digital-агенції. Вона дозволяє моніторити якість спілкування менеджера з потенційним клієнтом, аналізувати за якими кампаніями надходять цільові звернення. Знаючи час звернення, ми мали змогу прослухати запис дзвінка, коли людина записалася на огляд, а потім придбала будинок.
3
"Шерлок Голмс 2.0"
У сервісі колл-трекінгу видно номер телефону вхідного дзвінка. Якщо перевірити цей номер через месенджери або сторонні програмні рішення — дізнаємося ім'я. Ми шукаємо інформацію про людину в соцмережах, інтернеті. Знаємо вподобання, хобі, сімейний стан, рівень доходу, місце проживання та роботи, куди подорожує, хобі друзів, лояльність до проєктів-конкурентів.
4
Оптимізація роботи реклами
Перерозподіляємо бюджети на кампанії з яких були продажі. Після аналізу соцмереж покупців детальніше обираємо таргетинги в соцмережах, базуючись на інтересах, віці, соціальному статусі. Ефективніше налаштовуємо кампанії в Google пошуку — додаємо в оголошення важливу для ЦА інформацію, проводимо коригування ставок по гео, віку. Варіантів безліч!
РЕЗУЛЬТАТ
Відділ маркетингу передав нам дані про успішну угоду. Ми знайшли інформацію про цього користувача в Google Analytics за допомогою ClientID.
Відслідкували час перебування на сайті та кроки до здійснення конверсії. Інтеграція з сервісом колл-трекінгу допомогла оцінити дзвінок і готовність клієнта до покупки.
Створили детальний портрет клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів. Таким чином, ми змогли якісніше розподілити бюджет між рекламними кампаніями.