top of page
about-goalsBG.png

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах?

riviera.png

Продаж елітної нерухомості в Instagram

about_us__img2_edited.png

Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок?

Для тих, хто недооцінює можливості й аудиторію Facebook & Instagram, розповідаємо, як ми допомагаємо продавати котеджі за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах.

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧА ПРОЄКТУ

  • ЗАЛУЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ ЗАЯВОК
    (дзвінки чи надсилання форм з сайту з записом на перегляд котеджу) по альтернативних каналах трафіку

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

rv_1-490x415.jpg

Аналіз ядра цільової аудиторії

Аналіз ядра цільової аудиторії потрібен для розуміння не лише базових даних, таких як стать, вік, географія… А також для розуміння інтересів і зацікавленості цільової аудиторії, їхніх уподобань, захоплень, соціального статусу, схильності до певних брендів і типів поведінки.

2

rv_2-490x415.jpg

Налаштування пікселя Facebook

Цільовими діями на сайті є: дзвінок із сайту та надсилання форми. Розширена інтеграція з сервісом call-tracking дозволила подавати в статистику Facebook факт дзвінка з сайту. За допомогою Google Tag Manager налаштовано трекінг відправлення форм із сайту.

3

rv_4-490x415.jpg

Налаштування рекламних акаунтів FB & Instagram

На основі ядра цільової аудиторії визначили декілька портретів користувачів і розпочали проєктувати структуру рекламного акаунта. Структура рекламного акаунта ділиться на сегменти — портрети користувачів з таргетингом на кожну окрему групу інтересів і уподобань.

4

rv_5-490x415.jpg

Оптимізація рекламних кампаній

Оптимізація рекламних кампаній полягала в тестуванні нових гіпотез, таргетингів, портретів аудиторій і оперативному прийнятті рішень на основі отриманих даних. Аудиторії проходили “кваліфікацію” якості відповідно до досягнення цільових дій, а також зацікавленості користувачів контентом на сайті.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

Детальна структура акаунта з розподілом на групи інтересів дала можливість отримати підтвердження чи спростування певних гіпотез. Ми отримали багато інсайтів стосовно реальних інтересів нашої цільової аудиторії та цінну статистику для масштабування рекламних акаунтів.

 

Завдяки “наскрізній” аналітиці нам вдалося відслідкувати якість і виконання кожного звернення.

 

Інсайт: одна з заявок, яка призвела до продажу будинку, була отримана по каналу “instagram/cpc” з таргетингом на чоловіків віком 35+, які цікавляться яхтингом.

+144%

Збільшення кількості заявок

SALE

Продаж будинку по каналу Instagram

bottom of page