top of page
about-goalsBG.png

Вираховуємо рентабельність інвестицій у рекламу правильно!

1357033_company_logo_8.png

New Economy Business School SUPERLUDI
Робота з даними в CRM

about_us__img2_edited.png

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?

Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

  • ОЦІНИТИ ВПЛИВ рекламних кампаній на прибуток; 

  • ПЕРЕРОЗПОДІЛИТИ маркетинговий бюджет на користь найбільш ефективних рекламних кампаній.

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

1-1-490x410.jpg

Інтеграція з CRM

Для того, щоб «сполучити» сесії відвідувачів сайту з реальними даними про користувача в amoCRM, ми вирішили скористатись clientID — запис із cookie браузера, який присвоюється кожному відвідувачу в момент відвідин сайту. Кожному новому ліду в amoCRM записувався додатковий атрибут clientID.

2

2-2-490x410.jpg

Об’єднання даних

Для об’єднання даних використали звичайний Google Sheet. В одній вкладці імпортовані дані з amoCRM за останні 30 днів, а в іншій — вивантажені дані з Google Analytics Universal за той самий період. Дві різні таблиці містили один спільний атрибут — clientID, який і слугував об’єднавчою ланкою для двох різних джерел даних.

3

3-1-490x410.jpg

Структурування даних

Для зручного групування та структурування даних використали зведені таблиці. В таблиці на рівні джерела трафіка і навіть рекламної кампанії вивели всі кроки воронки продажів, які проходить лід, до моменту прийняття рішення по оплаті та фактичного отримання коштів!

4

4-1-490x410.jpg

Прийняття рішень

Спеціалісти по платних каналах трафіка віднині можуть орієнтуватися на реальний показник рентабельності інвестицій під час оптимізації рекламних кампаній. Бізнес отримав упевненість у прийнятті рішень, оскільки тепер може оцінити вплив реклами на дохід в розрізі каналів комунікацій.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

Профіт отримали обидві сторони. І бізнес, і агентство покращили якість прийняття рішень стосовно дистрибуції рекламного бюджету.

 

Для оптимізації рекламних кампаній за ціль ставимо не відправку форми з сайту, а фактично отриманий прибуток. Таким чином ми працюємо з реальним ROI — показником рентабельності інвестицій.

Facebook

Таргетована реклама в соціальних мережах показала кращий результат по успішних закритих угодах.

Telegram

Дописи в Telegram приводять багато лідів. Але якість звернень нижча — багато заявок не проходять етап кваліфікації.

YouTube

Продемонстрував хороший результат за якістю отриманих заявок.

bottom of page