Вираховуємо рентабельність інвестицій у рекламу правильно!
New Economy Business School SUPERLUDI
Робота з даними в CRM
Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?
Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
-
ОЦІНИТИ ВПЛИВ рекламних кампаній на прибуток;
-
ПЕРЕРОЗПОДІЛИТИ маркетинговий бюджет на користь найбільш ефективних рекламних кампаній.
РІШЕННЯ
1
Інтеграція з CRM
Для того, щоб «сполучити» сесії відвідувачів сайту з реальними даними про користувача в amoCRM, ми вирішили скористатись clientID — запис із cookie браузера, який присвоюється кожному відвідувачу в момент відвідин сайту. Кожному новому ліду в amoCRM записувався додатковий атрибут clientID.
2
Об’єднання даних
Для об’єднання даних використали звичайний Google Sheet. В одній вкладці імпортовані дані з amoCRM за останні 30 днів, а в іншій — вивантажені дані з Google Analytics Universal за той самий період. Дві різні таблиці містили один спільний атрибут — clientID, який і слугував об’єднавчою ланкою для двох різних джерел даних.
3
Структурування даних
Для зручного групування та структурування даних використали зведені таблиці. В таблиці на рівні джерела трафіка і навіть рекламної кампанії вивели всі кроки воронки продажів, які проходить лід, до моменту прийняття рішення по оплаті та фактичного отримання коштів!
4
Прийняття рішень
Спеціалісти по платних каналах трафіка віднині можуть орієнтуватися на реальний показник рентабельності інвестицій під час оптимізації рекламних кампаній. Бізнес отримав упевненість у прийнятті рішень, оскільки тепер може оцінити вплив реклами на дохід в розрізі каналів комунікацій.
РЕЗУЛЬТАТ
Профіт отримали обидві сторони. І бізнес, і агентство покращили якість прийняття рішень стосовно дистрибуції рекламного бюджету.
Для оптимізації рекламних кампаній за ціль ставимо не відправку форми з сайту, а фактично отриманий прибуток. Таким чином ми працюємо з реальним ROI — показником рентабельності інвестицій.
Таргетована реклама в соціальних мережах показала кращий результат по успішних закритих угодах.
Telegram
Дописи в Telegram приводять багато лідів. Але якість звернень нижча — багато заявок не проходять етап кваліфікації.
YouTube
Продемонстрував хороший результат за якістю отриманих заявок.