Афілійований маркетинг і реферальні програми - в чому різниця?
top of page
Афілійований маркетинг і реферальні програми — це два методи залучення нових клієнтів або продажів через партнерства, але вони базуються...
Як проводити сегментацію в B2B-маркетингу
Сегментація ринку дозволяє створювати високоточні та ефективні кампанії, які резонують із конкретними групами аудиторії. Немає потреби...
Cookiebot і трекінг трафіку: можливі проблеми з роботою та налаштуваннями Cookie-банерів
Захист персональних даних і дотримання норм конфіденційності на сьогодні дуже важливі для бізнесів, які працюють в інтернеті. Одним із...
Рішення для ефективної реклами стоматології: колл-трекінг Ringostat
Інтеграція Ringostat через Google Tag Manager забезпечує глибокий аналіз вхідних дзвінків і дозволяє визначити, які ефективність реклами.
Дослідження Brand Lift для чаїв ТМ Ahmad-Tea: як збільшити впізнаваність бренду та споживання в офлайн за допомогою онлайн-реклами
За допомогою Google Brand Lift було встановлено, що готовність до купівлі продукції Ahmad-Tea зросла на 10,8%
11 ефективних порад B2B-маркетингу, які варто спробувати в 2024 році
Короткий перелік порад для B2B-маркетингу: Створіть "Воронку намірів" для ваших SEO ключових слів Використовуйте емоції у рекламі...
Power BI чи Looker Studio: Який інструмент кращий для наскрізної аналітики для оцінки ефективності маркетингу?
У світі цифрового маркетингу, наскрізна аналітика відіграє ключову роль у розумінні поведінки клієнтів і оптимізації маркетингових...
Практичні кроки власникам бізнесу та маркетологам з підвищення продажів
У цій статті ми розглянемо, як можна збільшити кількість та якість заявок, утримати клієнтів та виявити вузькі місця у воронці продажів.
Онлайн-маркетинг чи перфоманс-маркетинг?
У сучасному світі цифрових технологій, онлайн маркетинг відіграє ключову роль у розвитку та успіху бізнесу. Він не лише забезпечує...
НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?
Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.
Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.
POWER-UP
bottom of page